Over XpertiseZorg
Ons enthousiaste kernteam bestaat uit adviseurs en onderzoekers. We werken samen met een deskundig netwerk van professionals. We beschikken hiermee over 25 jaar ervaring in:
- de gezondheidszorg
- wet- en regelgeving in de zorg
- beleid en organisatieverandering in de zorg en het sociaal domein
We kunnen daardoor snel en doeltreffend inspelen op maatschappelijke ontwikkelingen. Naast de gezondheidszorg richten we ons op aangrenzende sectoren, zoals wonen en welzijn.
- verpleegkunde
- bedrijfskunde
- bestuurskunde
- gezondheidswetenschappen
- veranderkunde
- coaching
- ondernemerschap in de zorg
Maatschappelijke rol
Netwerk met interimprofessionals
XpertiseZorg beschikt over een netwerk van professionals. Professionals die helpen transformatie waar te maken. Ervaren projectmanagers (senior), projectmanagers, junior projectmanagers, projectsecretarissen en interimmanagers met ervaring, persoonlijkheid en inhoudelijke kennis en kunde. Professionals die weten hoe je van beleid naar uitvoering komt. Maar die ook weten hoe de politiek werkt en welke gevoeligheden daarbij komen kijken. Daarbij hebben en houden onze professionals altijd voeling met de praktijk. En die praktijk kan heel verschillend zijn en gaan over steeds andere situaties.
Onze professionals kiezen niet voor ‘papieren’ oplossingen, maar voor werkbare oplossingen. En dit werkt. Opdrachtgevers vragen ons regelmatig opnieuw, zodra er zich een vraagstuk voordoet waarbij wij een oplossing kunnen bieden. Onze (gemeentelijke) opdrachtgevers bevinden zich in geheel Nederland. Onze opdrachten lopen uiteen van beleidsadvies en -ondersteuning, hulp bij vraagstukken van bekostiging en contracteren, projectleiding, beleidsevaluatie en interim opdrachten in het maatschappelijk domein. Daarbij variëren de onderwerpen naar Jeugdwet en onderwijs, Participatiewet en Werk en Wmo inclusief Centrum gemeentelijke taken op het gebied van Beschermd wonen en Opvang.
Geïnteresseerd? Neem contact op via: interim@xpertisezorg.nl

Voor wie werken wij?
- zorgaanbieders
- woningcorporaties
- gemeenten
- koepelorganisaties
- landelijke overheden

Neem vrijblijvend contact op.
Kernteam

Alette van Dijk - Jonkman
Senior adviseur & projectleider

Wibout Dragt
Senior adviseur, procesbegeleider, manager

Anne-Mieke den Ouden
Senior kwaliteitspecialist

Isabel van Dipten
Management ondersteuning

Willemijn Meijer
Adviseur, verpleegkundige en onderzoeker

Lauren Kerkhof
Adviseur, onderzoeker

Katleen Horck Brummelhuis
Senior adviseur en projectleider

Caren Kunst
Senior kwaliteitspecialist

Inge Postma
Projectmedewerker en back office support

Gerco van de Steeg
Financieel adviseur en interim professional

Ingrid de Bekker
Managementtrainee

Bosse Reimert
Managementtrainee

Jorien Dannenberg
Onderzoeker

Nick Grooff
Senior veranderkundige

Martin Penninga
Interim professional en coach